niedziela, 9 czerwca 2013

[Dom]Sposób na umeblowanie łazienki

Nie tak dawno pojechałam razem z rodzinką do cioci, która mieszka jakieś 80 kilometrów za Warszawą. Dzięki temu mogliśmy upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. Co więcej załapaliśmy się na parodniowy urlop! Rzeczywiście te 5 dni na łonie natury to dla mnie duże wybawienie. Co więcej mogłam zobaczyć świeżo wybudowany dom wujostwa. Byłam niezwykle szczęśliwa, że nareszcie na własne oczy zobaczę niektóre z pomysłów mojej cioci. W końcu z zawodu jest projektantką wnętrz. Rzeczywiście włożyła w wystrój masę pracy, a całość daje wrażenie ciepła i miłości. Zdecydowanie się nie zawiodłam! Najbardziej urzekła mnie jednakże łazienka. Była olbrzymia! Może wydawać się Wam to niezwykłe, lecz marzę o luksusowej wannie. Całość była utrzymana w odcieniach czerni i bieli. Do aranżacji wykorzystane były granity i marmury. Aż z czystej ciekawości postanowiłam sprawdzić koszt. Wygospodarowałam więc pod wieczór wolną chwilkę i zasiadłam przed komputerem. Jako pierwsze wpisałam marmury Warszawa. Wybór ogromny, a ceny zawrotne. Identycznie było w przypadku: granit Warszawa. Akurat te wykorzystane u cioci były niemal najdroższe. Prawdopodobnie tak luksusowa łazienka będzie poza wszelkimi możliwościami, lecz przynajmniej miałam okazję zażyć kąpiel w tym cudownym miejscu! tags: łazienka, dom, remont, wystrój wnętrz, aranżacja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.