czwartek, 6 października 2011

Współczesny marketing

Specjalistów od marketingu z roku na rok przybywa w naszym kraju. Wiedzę z tego zakresu możemy pobierać nie tylko na studiach. Mamy możliwość uczestniczenia w kursach, szkoleniach, możemy też sami uczyć się z poradników. Gdy kończymy studiować marketing praca nie nadchodzi zwykle zbyt szybko. Potrzeba dużo praktyki, aby być naprawdę dobrym specjalistą z tej dziedziny. Niektórzy absolwenci marketingu nie mają pojęcia o pracy w swoim zawodzie, są przygotowani tylko teoretycznie, a to często zbyt mało. Ogromne znaczenie ma doświadczenie, więc kończąc *marketing oferty pracy* dla nas mogą się szybko nie pojawić. Ilość stanowisk pracy, przeznaczona dla specjalistów od marketingu nie wzrasta, gdyż rynek jest już zapełniony ekspertami z tej branży. Nierzadko mają oni długi staż pracy za sobą. Sporą popularnością cieszy się ostatnio marketing internetowy, a działania promocyjne w sieci mogą być bardzo skuteczne. W takim sektorze możliwości pracy są dość rozległe, a na zatrudnienie mogą też liczyć osoby z ubogim doświadczeniem. System szkoleń z marketingu internetowego jest dość bogaty. Dobrym rozwiązaniem jest też specjalizowanie się np. w logistyce, ponieważ dla logistyka oferty pracy są dość często spotykane. Jeżeli chcemy specjalizować się w zakresie marketingu, powinniśmy wcześniej zaplanować sobie ścieżkę kariery. Studia na tym kierunku można dzisiaj zrobić nie tylko na uczelniach państwowych, ale też na prywatnych. Z roku na rok przybywa więc specjalistów od marketingu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.