poniedziałek, 22 lipca 2013

[Motoryzacja]Pęknięta szyba

Karol: Hej Werka! Może wypad nad jezioro pod koniec tygodnia? Według prognozy pogoda ma być świetna. Weronika: Zaproponujemy komuś wyjazd? Do kogo mam się odezwać? Może Jarek da radę pojechać? Karol: Skontaktuj się z Kubą, Kaśką, Anetą, Jarkiem. Postaram się namówić Krzyśka i jego kobietę. Kto wie, może jej siostra Ela też się z nami zabierze. Weronika: Musielibyśmy jechać minimum dwoma samochodami. A ponoć szyba w samochodzie Kuby, jest poważnie uszkodzona. Karol: Rzeczywiście! Coś słyszałem, że podczas jazdy kamień uderzył w przednią szybę i szuka aktualnie dobrego warsztatu. Weronika: Poszukam w moich notatkach numeru do mojej koleżanki, ona ma dużo kontaktów i z tego co pamiętam, zna kogoś z tej branży motoryzacyjnej. Karol: A no tak, ja też przecież mam numer do takiej osoby. Mój ojciec ma kumpla, który sprzedaje szyby samochodowe Wrocław ma dużo takich sklepów. Weronika: Tak sobie myślę, ile się buli za wymiana szyby kraków jest znany z tego, że nie jest tu tanio. Może tyrknę do tych moich znajomych. Karol: No to dzwoń. A ja się skontaktuję z Kubą. Pewnie dalej nic nie załatwił. Taki już jest. I do Wrocławia i do Krakowa, Kuba ma tak samo daleko i może mu się nie chcieć jechać. Weronika: No dobrze, zmykam, do zobaczenia. Tags:motoryzacja, wymiana szyby samochodowej, wymiana przedniej szyby

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.