wtorek, 18 czerwca 2013

[Energetyka]Udział w nietypowej ankiecie

Pewien czas temu będąc na małych zakupach natrafiłam na przemiłą panią, która przeprowadzała dość niezwykłą ankietę. Tyczyła się ona oszczędzania energii. Pytań było ogółem niewiele, lecz tak bardzo mnie zdziwiły, że troszkę się tym zainteresowałam. Pierwsze pytanie było całkowicie banalne. Należało wyłącznie powiedzieć, jak wiele laptopów i telewizorów jest w mieszkaniu. Później zaczęły się dla mnie jednakże schody. Przy pytaniu, czy wiem jak wiele zużywam prądu co miesiąc miałam spore kłopoty. Jakoś przenigdy nie zwracam uwagi na koszty, zwyczajnie je płacę i już. Potem zapytała mnie czy mam świadomość ile kosztuje 1 kilowat. Skąd ja mam to wiedzieć? Aż mnie wmurowało. Potem było kilka normalnych pytań, na które bez nerwów odpowiedziałam i w ramach akcji dostałam broszurkę. Najważniejszym jej hasłem było oszczędzanie prądu. W środku znalazła się masa informacji dotycząca problemów mających związek z zużyciem energii. Okazuje się, że większość z nas nie ma bladego pojęcia o oszczędzaniu, a może mieć to wkrótce katastrofalne skutki. Sama muszę przyznać, że jestem taką samą ignorantką. Ta ulotka dała mi istotnie wiele do myślenia i nawet przekazałam ją rodzicom. Nie można przewidzieć, jak się wszystko potoczy w najbliższej przyszłości, lecz chociaż ja spróbuję odmienić coś w moim życiu. tags: energia, prąd, dom, zużycie energii, zużycie prądu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.