piątek, 7 czerwca 2013

[Rozrywka]Powrót do przeszłości

Wreszcie zdecydowałam, że czas zacząć rozwijać swoje hobby poza osobistą pracownią i domowym zaciszem. Zwyczajnie kocham rysować i malować, nieważne dla mnie jest miejsce czy sposób. Liczy się czas spędzony nad płótnem. Nie zapomnę, jak jeszcze byłam dzieckiem, a potem nastolatką. Rodzice wtedy zaprowadzili mnie na dodatkową plastykę. Dwa razy tygodniowo spędzałam czas w małej grupce, gdzie opiekę nad nami pełniła osoba o zadziwiającym talencie. Prawdopodobnie zawsze jej tego zazdrościłam. Później jednakże wszystko się urwało i obecnie pozostały jedynie wspomnienia. W istocie żałuję, że nie kształtowałam swojej pasji. Nadszedł jednak moment, kiedy zatęskniłam za dawną słabością. Teraz zapisałam się na zajęcia warsztatowe do ogniska, które odbywają się raz w tygodniu. Natrafiłam nawet na grupę dla osób dorosłych. Zdziwiła m nie nieco koleżanka, która także zdecydowała się zapisać. Ostatecznie liczy się dobra zabawa, a nie talent! Razem poszłyśmy kupić parę najważniejszych rzeczy, jak pastele, akwarele i fartuchy ochronne, aby się przez przypadek nie poplamić. Muszę przyznać, że jest to najlepszy pomysł na jaki wpadłam. Sprawia mi niesłychaną radość malowanie z ludźmi, którzy podzielają moją pasję. tags: hobby, rozrywka, rysowanie, malowanie, plastyka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.