piątek, 7 czerwca 2013

[Sport]Za co uwielbiam łyżworolki?

Wiele osób mówi, że pokochało rolki nie tylko za komfort jazdy, ale również za szybkość. Dobrze pamiętam czasy, gdy dostępne były jedynie wrotki. Dla mnie to była autentyczna zmora. Ile razy się przewróciłam i starłam skórę. Gorzej niż na swoim pierwszym rowerku. Natomiast moja siostra je wprost uwielbiała. Mogła całymi dniami śmigać na nich w parku i denerwować dorosłych. W sumie to nie dziwię się, że tak wyśmienicie sobie radziła. W końcu ferie zimowe spędziła na lodowisku z przyjaciółmi. Ja byłam raczej mała i łyżwy wydawały mi się straszne. Nie miałam pojęcia jak hamować, więc cały czas trzymałam się bandy. Dobrze, że siostra zawsze miała w sobie dużo cierpliwości i demonstrowała mi krok po kroku jak powinnam jeździć. Do dzisiaj na lodowisku czuję się swobodnie i pewnie. Tak samo jest z rolkami. Nie są one dla mnie żadnym wyzwaniem. Nie posiadam jednak zbyt du� �o miejsca na łyżwy i rolki, dlatego niezmiernie się cieszę, że stworzono coś takiego jak łyżworolki. Obecnie wystarczy, że zamienię kółka na płozy i odwrotnie. Na dodatek są one regulowane, toteż nie ma znaczenia grubość skarpet. Niekiedy jeszcze wspominam mój pierwszy kontakt z lodem i każde lato spędzone na rolkach. Fajnie jest mieć tak przyjemne wspomnienia. tags: sport, wakacje, sprzęt sportowy, rolki, łyżworolki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.