piątek, 7 czerwca 2013

[Rekreacja]Propozycje na podarunek dla taty

Już niebawem mój tata obchodzi swoje 52 urodziny. Z tej przyczyny chcieliśmy dać mu coś wyjątkowego i przydatnego. Z początku w planie była torba na laptopa lub nowy notes w skórzanej oprawie, o którym tak wiele mówił. Mama jednak poprosiła nas, żebyśmy się jeszcze odrobinę wstrzymali z ich zakupem, ponieważ tata co sekundę zmienia swoje życzenia. Wyczekiwaliśmy praktycznie do ostatniej chwili i podjęliśmy decyzję, że już pora pójść do centrum handlowego na zakupy. Mój chłopak kategorycznie nie przepada za tego typu wyprawami. Uważa je za męczące i denerwujące. Wystarczy godzina, aby zaczął marudzić. Po paru godzinach wałęsania się od sklepu do sklepu trafiliśmy na idealny prezent. Szkoda jedynie, iż dokładnie wtedy zadzwoniła mama. Wybór padł na plecak turystyczny, więc musieliśmy pojechać po niego na drugi koniec miasta. Szkoda, że w czasie zakup ów mój chłopak gdzieś zaginął. Dopiero po 15 minutach zobaczyłam go wpatrującego się stół do bilarda. Dobrze, że nie mamy miejsca w naszym mieszkaniu. Brakuje mi jeszcze tego, żeby zaprojektował sobie z któregoś pokoju lokal do grania i męskich pogaduszek przy piwie. Cofnijmy się jednak do uprzednio omawianego prezentu. Tata w końcu dorobił się kilku plecaków, więc ma w czym przebierać... tags: turystyka, sport, rekreacja, akcesoria sportowe, sprzęt turystyczny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.