piątek, 7 czerwca 2013

[Rozrywka]Jak zaprojektować swojego pluszaka?

Całkiem niedawno doszłyśmy wspólnie z kuzynką do wniosku, że zaczniemy w ramach hobby projektować własne pluszaki! Każda z nas posiada swoje, konkretne zadania. Ja jestem odpowiedzialna za szkice koncepcyjne oraz rozłożenia wszystkiego na pojedyncze elementy. Najczęściej ludziom wydaje się, że moja praca jest przyjemna i łatwa. Wygląda to jednak trochę inaczej. Daje ona dużo satysfakcji, ale wymaga koncentracji! Najpierw muszą powstać rysunki robocze. Robię ich istotnie dużo. Daną postać muszę ująć z każdej strony. Potem odrzucam te, które nie przypadły mi do gustu oraz modyfikuję pozostałe niekiedy coś dorysowując czy gumując. Wszelkie szkice lądują na tablicy, gdzie przymocowuję je przy użyciu taśmy klejącej. Czekają tak, aż podejmę jakąś decyzję. W między czas ie proszę o zdanie inne osoby, przeważnie moją najbliższą rodzinę. Na końcu wybieram zwycięzcę. Ową postać kolejny raz rozrysowuję, lecz tym razem na większej kartce. Następnie tworzę z niego szablon. Ląduje on u mojej kuzynki, która wykorzystuje go do wykrojenia tkanin, które następnie zszywa w ustaloną całość. Jest to nadzwyczaj czasochłonne hobby i na razie stawiamy razem pierwsze kroki, lecz ogromnie się cieszę, że wreszcie odkryłam coś swojego! tags: maskotki, pluszaki, dom, hobby, rozrywka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.