środa, 5 czerwca 2013

[Sport]Przygotowania do wycieczki rowerowej

Nareszcie przyszedł ten czas, by naprawić rower! Sporo mi to zajęło, lecz wcześniej nie znalazłam po prostu czasu. Już na początku maja zadecydowałam, że w tym roku spędzę więcej czasu poznając okoliczne trasy. Mój mężczyzna ucieszył się z owego pomysłu chyba najbardziej. W ogóle to sam chciał mi podsunąć coś podobnego. Potrzebny był jednak przegląd i to nie tylko jednego roweru. Wyszło, że to kwestia prawdopodobnie parku dni, więc od razu zabraliśmy je do odpowiedniego sklepu. W tym czasie pojechaliśmy dokupić nieco niezbędnych rzeczy, które zginęły nam w ubiegłym roku. Na liście znalazła się m.in. pompka. Obowiązkowo musieliśmy skompletować bidon, rękawiczki i odblaskowe opaski, aby kierowcy się na nas nie złościli. Pomyśleliśmy także o plecaku, który nie tylko pasowałby do roweru, lecz także normalnego użytku. Kolega z pracy polecił nam markę Deuter, k tóra ma ogromne powodzenie wśród rowerzystów i wielbicieli pieszych wycieczek. Wprawdzie cena nas troszkę zdziwiła, bo nie jest to tania rzecz, lecz ostatecznie doszliśmy do wniosku, że rzeczywiście warto. Mamy tylko jeden raczej poważny problem. Co się stało z pogodą? Póki co wciąż pada i nie zanosi się na zmianę. Cóż, najwyżej sobie poczekam. tags: sport, akcesoria sportowe, plecaki, sprzęt rowerowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.