środa, 19 czerwca 2013

[Rozrywka]Spotkanie w gronie przyjaciółek

Ostatnim razem umówiłam się z koleżankami na wspólne pogaduchy w naszej ulubionej kawiarni nieopodal centrum. Staramy się przeważnie raz w miesiącu wygospodarować czas na prawdziwe plotkowanie o naszych przygodach i problemach. Szkoda, iż czasu dla siebie mamy znaczniej mniej, ale ostatecznie większość już stworzyła rodziny i ma swoje własne życie. Ja jednak uwielbiam te nasze zloty. Każda z dziewczyn ma co opowiadać i chyba nigdy nie skarżyłyśmy się na nudę. Ostatnio poruszyłyśmy w szczególności temat kosmetyków. Już od pewnego czasu moja skóra jest potwornie wysuszona, więc zapytałam koleżanki o pomoc. Jedna z nich zaleciła mi balsamy firmy Nuxe. Wyjątkowo dobrze sprawdziły się w jej wypadku i naprawdę je poleca. Następnie naturalnie musiałyśmy omówić nasze ulubione mleczka i żele pod prysznic. Nie zabrakło także opinii o kosmetykach do makijażu. W końcu prz yszła pora na marudzenie świeżo upieczonych mam. Okropnie skarżyły się na wrażliwą skórę swoich dzieci. Bodajże jedynym preparatem, który wspólnie wychwalały była Mustela. Ja osobiście nie znam się na tego typu rzeczach, bowiem nie mam nadal dzieci. Każde spotkanie kończymy ognistymi ploteczkami o mężczyznach, ciuchach i wyczerpującej pracy. To nasze słuszne parę godzin odpoczynku. tags: kosmetyki, uroda, kobieta, rozrywka, moda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.