piątek, 7 czerwca 2013

[Rodzina]Idealny wózek dla dziecka

Moja koleżanka już niebawem spodziewa się dziecka i zdecydowała się wykonać gruntowny remont małego pokoju. Dawno już wspominała mi o swoich planach, ale jakoś z braku czasu i odpowiedniej motywacji nieustannie go przekładała. Bardzo długo razem z mężem starali się o dziecko i z tego co mi wiadomo prawie się poddali, aż tu nagle los się do nich uśmiechnął. Jak tylko dowiedziała się, że jest w ciąży wpadła w ogromną radość. Bezzwłocznie zaczęła wszystko planować, męża zagoniła do pracy, a mnie namówiła na zakupy. Stworzyłyśmy ogólny plan na cały weekend i rozdzieliłyśmy sobie zakupy na te połączone z ubrankami, dodatkami i meblami. Najistotniejsze dla niej było łóżko i niewielka komoda. Następnie nadeszła pora na lekki wózek, o którym wiele się nasłuchała. Dość szybko uporałyśmy się z pierwszą częścią, dopiero wózki faktycznie s prawiły nam kłopot. Nie dość, że cena wysoka to wszystkie są okropnie ciężkie. Przyjaciółce bardzo zależało na tym, by kółka były dosyć duże i stabilne. Całość powinna być zgrabna i poręczna. Byłyśmy w 3 najbardziej popularnych sklepach i wszystkie modele były jednakowe. Dobrze, że pojawiła się pani, która poradziła nam abyśmy pojawiły się za miesiąc, gdy przyjdzie nowa dostawa. Powiem Wam szczerze, że odetchnęłam z ulgą, bo miałam naprawdę dosyć. Jedno mogę obiecać, gdy zdecyduję się na dziecko nie daruję jej identycznej wyprawy. tags: wózki, akcesoria dla dzieci, dom, rodzina, wózek dla dziecka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.