środa, 19 czerwca 2013

[Rozrywka]Strategia na mocny sen

Wreszcie doczekałam się swoich ukochanych wakacji! W tym roku aczkolwiek planuję pojechać trochę dalej niż zazwyczaj. Już rok temu uzgodniliśmy z narzeczonym, że dla odmiany jedziemy do ciepłej Chorwacji, gdzie wynajmiemy mały domek. Dosyć skutecznie poszło nam załatwianie noclegów i innych, ważnych spraw. Pozostał wyłącznie przegląd auta i zakupy. Muszę powiedzieć, że z tych wszystkich emocji ostatnimi czasy nie umiem za bardzo spać. Nieustająco wyobrażam sobie, jak będzie. Co noc projektuję przeróżne scenariusze naszego wyjazdu i rano wyglądam jak zombi. Już nawet przestałam patrzeć w lustro. W końcu się poddałam i uznałam, że nie mam innego wyjścia, jak poszukać na bezsenność lekarstwa. Ich lista jest niezwykle ogromna. Zawsze preferowałam jakoś naturalne specyfiki. Niestety na bezsenność leki mają w sobie samą chemię i n ic poza tym. Dobrze, że moja mama zawsze ma pojęcie, co warto stosować i poleciła mi swoje ziółka. Z początku nie zauważyłam żadnej różnicy. Tak po 2 dniach istotnie pozwoliłam sobie na autentyczne rozluźnienie i spałam całą noc. Chociaż głowa odpoczęła. Zapewne do samego odjazdu będę zmuszona popijać moje napary, ale to najmniejszy kłopot! Stanowczo liczę na świetne wakacje. tags: wakacje, urlop, rozrywka, lekarstwa, bezsenność

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.